Wyłoniono zwycięzców konkursu Guinnessa „Odkrywaj to co niezwykłe”

W środowy wieczór w warszawskim kinie Atlantic marka Guinness ogłosiła zwycięzców konkursu „Odkrywaj to, co niezwykłe”. Laureaci – autorzy filmików, które zdaniem jury najlepiej zaprezentowały niezwykłość w odniesieniu do wartości reprezentowanych przez markę Guinness – pasja, perfekcja, wyobraźnia, otrzymali z rąk organizatorów wyróżnienia i nagrody pieniężne.

Zorganizowany przez markę z irlandzkimi korzeniami konkurs „Odkrywaj to, co niezwykłe”, polegał na stworzeniu maksymalnie 60 sekundowego spotu inspirowanego marką Guinness, odnoszącego się do konkursowego hasła przez pryzmat reprezentowanych przez markę wartości.

Jury konkursu w składzie Olga Frycz, Bodo Kox i Katarzyna Rosłaniec spośród nadesłanych prac wybrało dwóch laureatów. Zdobywcą Grand Prix został Grzegorz Jaśniak za film opowiadający o wyobraźni. Jurorów urzekł minimalizm produkcji, w którym autor jednocześnie zdołał przekazać widzowi bardzo dużo emocjonalnej treści, wzbudzając przy tym wzruszenie. Jury zgodnie stwierdziło, że materiał z powodzeniem mógłby być spotem reklamowym Guinnessa. Zwycięzca otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. złotych.

Drugie miejsce i nagrodę 3 tys. złotych zdobył Miron Chomacki filmem prezentującym kulinarno-muzyczne pasje. Widzowie wybrali także zwycięzcę nagrody publiczności. Spośród wszystkich udostępnionych na Facebooku filmów, widzowie wyróżnili spot z panoramą Warszawy w tle, którego autorką jest Paulina Zmysłowska. Laureatka otrzymała zestaw prezentów od marki Guinness.

W konkursie przyznano także nagrodę specjalną, przyznaną przez najpopularniejszy blog technologiczny w Polsce – Spider’s Web. Nagrodę Specjalną i czek wartości 2 tys. zł otrzymał Miron Chomacki.

W środowy wieczór w warszawskim kinie Atlantic marka Guinness ogłosiła zwycięzców konkursu „Odkrywaj to, co niezwykłe”. Laureaci – autorzy filmików, które zdaniem jury najlepiej zaprezentowały niezwykłość w odniesieniu do wartości reprezentowanych przez markę Guinness – pasja, perfekcja, wyobraźnia, otrzymali z rąk organizatorów wyróżnienia i nagrody pieniężne.

Zorganizowany przez markę z irlandzkimi korzeniami konkurs „Odkrywaj to, co niezwykłe”, polegał na stworzeniu maksymalnie 60 sekundowego spotu inspirowanego marką Guinness, odnoszącego się do konkursowego hasła przez pryzmat reprezentowanych przez markę wartości.

Jury konkursu w składzie Olga Frycz, Bodo Kox i Katarzyna Rosłaniec spośród nadesłanych prac wybrało dwóch laureatów. Zdobywcą Grand Prix został Grzegorz Jaśniak za film opowiadający o wyobraźni. Jurorów urzekł minimalizm produkcji, w którym autor jednocześnie zdołał przekazać widzowi bardzo dużo emocjonalnej treści, wzbudzając przy tym wzruszenie. Jury zgodnie stwierdziło, że materiał z powodzeniem mógłby być spotem reklamowym Guinnessa. Zwycięzca otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. złotych.

Drugie miejsce i nagrodę 3 tys. złotych zdobył Miron Chomacki filmem prezentującym kulinarno-muzyczne pasje. Widzowie wybrali także zwycięzcę nagrody publiczności. Spośród wszystkich udostępnionych na Facebooku filmów, widzowie wyróżnili spot z panoramą Warszawy w tle, którego autorką jest Paulina Zmysłowska. Laureatka otrzymała zestaw prezentów od marki Guinness.

W konkursie przyznano także nagrodę specjalną, przyznaną przez najpopularniejszy blog technologiczny w Polsce – Spider’s Web. Nagrodę Specjalną i czek wartości 2 tys. zł otrzymał Miron Chomacki.

Konkurs „Odkrywaj to, co niezwykłe” wzbudził wiele pozytywnych emocji wśród uczestników, obserwatorów konkursowej aplikacji na Facebooku oraz gości zaproszonych na uroczyste wręczenie nagród, tak konkurs podsumowała Joanna Dmochowska Senior Brand Manager z Carlsberg Group Polska. Laureaci zostali nagrodzeni przez widownię gromkimi oklaskami. Konkurs udowodnił, jak wiele niezwykłych rzeczy nas otacza każdego dnia i jak wiele emocji można przekazać za pomocą zaledwie 60 sekundowego spotu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *