Rozwój sklepów internetowych: jak opłaca się robić duże zakupy – online lub w sklepie?

Według statystyk, polski rynek e-handlu jest już warty ponad 30 miliardów złotych i rośnie w tempie kilkunastu procent rocznie. Sukces sprzedaży internetowej bazuje na dwóch czynnikach tj. prostocie i atrakcyjnych cenach. W tym artykule sprawdzamy, czy naprawdę lepiej dokonywać dużych zakupów przez Internet, zamiast udawać się do sklepu stacjonarnego.

Sklepy tradycyjne a online

Wybór rodzaju sklepu ma szczególnie duże znaczenie przy dużych zakupach, wtedy to można stracić bądź zaoszczędzić spore ilości środków finansowych. Zarówno tradycyjny kanał sprzedaży, jak i sprzedaż internetowa mają wady i zalety, z których dobrze zdawać sobie sprawę. Kupując produkty osobiście, trzeba się liczyć z:

  • Poświęceniem większej ilości czasu — udanie się do jednego bądź kilku sklepów, stanie w kolejkach itp.
  • Na ogół mniejszym asortymentem — trudno znaleźć sklep, w którym wybór byłby tak duży, jak w sieci
  • Nieco większymi cenami — zwykle do internetowej ceny danego produktu doliczane są np. koszty związane z prowadzeniem sklepu stacjonarnego
  • Szansą uzyskania porady pracownika sklepu — choć ta czasem nie jest nakierowana na interes Klienta
  • Możliwością fizycznego zobaczenia danego produktu — to chyba największa zaleta sklepów stacjonarnych

Specyfiką sklepów Internetowych jest zaś:

  • Oszczędność czasu — wystarczy kilka kliknięć, a produkt zostanie dostarczony pod same drzwi
  • Niższe ceny — choć nie jest to regułą obowiązującą w 100% przypadków
  • Więcej możliwości — asortyment internetowy jest wręcz bezgraniczny
  • Duży wybór promocji — w sieci istnieje wiele sposobów na obniżenie cen produktów, takich jak np. kody i kupony promocyjno — rabatowe

Sklep sklepowi nierówny

Z analiz wynika więc, że to sprzedaż internetowa jest dla klienta korzystniejsza. Warto jednak zwrócić uwagę, na wybór odpowiedniego sklepu online. W sieci istnieją bowiem sklepy z bardziej i mniej przystępnymi cenami i promocjami. Szczególnie warte polecenia pod tym względem są Komputronik oraz eMag.

eMag to firma podbijająca właśnie polski rynek e-handlu. Przedsiębiorstwo osiągnęło już sukces na kilku dużych europejskich rynkach, a ekspansję w naszym kraju rozpoczęło, od przejęcia Agito.pl. eMag swój sukces zawdzięcza szerokiemu asortymentowi, niskim cenom i dostępnością wielu programów promocyjnych. Kod rabatowy do ulubionego eMag zawsze można znaleźć!

Komputronik zaś to polska firma działająca na rynku od ponad 20 lat. Jest to jeden z najbardziej znanych polskich sklepów branży e-commerce. Komputronik zbudował swą pozycję podobnie jak eMag. Wielki wybór, przystępne ceny oraz ciekawe promocje, są to elementy, które przyciągają Klientów. Poszukujcie nowe kody promocyjne Komputronik!

Kupno i kody promocyjno — rabatowe

Zarówno eMag, jak i Komputronik mają jeden z najbardziej rozwiniętych programów kuponów i kodów promocyjno — rabatowych, które są obecnie jednym z najlepszych sposobów na szybkie, proste i znaczne obniżenie cen produktów i to nawet o kilkadziesiąt procent! Wystarczy więc skorzystać z sieci, ściągnąć specjalny kupon lub kod promocyjno — rabatowy i zaoszczędzić np. kilkaset złotych!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *